VÝROBCE REKLAMNÍCH POMŮCEK | RYCHLÁ DODACÍ LHŮTA | BEZPLATNÉ PORADENSTVÍ

  • Můj účet
    Přihlášení
Košík:
Košík
info: Váš nákupní košík je prázdný!
Zadejte, který produkt hledáte
Blog
Proč mohou být propagační pomůcky přínosem pro majitele kosmetických salonů?

Proč mohou být propagační pomůcky přínosem pro majitele kosmetických salonů?

Skupin příjemců reklamních pomůcek může být přinejmenším několik: klienti (zákazníci) salonů, jejich zaměstnanci nebo dodavatelé kosmetiky, kosmetických doplňků či vybavení.

Klient může po poskytnutí služby obdržet drobný dárek, např. u příležitosti nadcházejících svátků nebo jako poděkování za to, že si vybral právě tento salon. Smysl takovému dárku můžete dodat také argumentem, že dotyčná osoba patří mezi vaše nejlepší zákazníky. To se jistě setká s úsměvem na tváři, dotyčná osoba se bude cítit oceněná a všimnutá. Tímto způsobem existuje šance, že se stane klientkou na delší dobu a bude dokonce docházet pravidelně. A právě o to jde. Zároveň klientka použitím obdrženého dárku umožní, aby si jí všimli i další lidé, se kterými se setkává. Jistě si například krásného organizéru všimnou i další ženy, což může vyvolat diskusi o salonu a šířit o něm pozitivní názory.

Koho můžete obdarovat gadgety?

Dobrým nápadem je také věnovat propagační gadgety zaměstnancům salonu, např. při příležitosti přivítání někoho do týmu nebo u příležitosti konce kalendářního roku. Obdarovaný zaměstnanec se díky tomu bude cítit důležitý a oceňovaný, více se ztotožní s firmou a bude se snažit splnit požadavky, které jsou na něj kladeny. Určitě to pomůže vybudovat pouto se zaměstnavatelem a dodá motivaci k pilné práci. Mnohdy vám také umožní být hrdý na to, že jste zaměstnán v renomovaném kosmetickém salonu.

Propagační pomůcky lze také předat smluvním partnerům společnosti za plodnou spolupráci. Zdálo by se, že například dodavatel profesionální kosmetiky by měl spíše dát satisfakci majiteli salonu za to, že ze spolupráce s ním profituje. Ale co když ho díky drobnému dárku motivuje k poskytnutí slevy na příští dodávku nebo k bezplatné dávce zboží! To bude pro majitele salonu nespornou výhodou. Zároveň bude takový dodavatel, který je prostřednictvím obdržené pomůcky v kontaktu s mnoha dalšími lidmi, chodící reklamou pro salon. To bude mít jistě i hřejivý vliv na obchodní vztahy.

Proto se vždy vyplatí používat reklamní gadgety jako specifickou formu marketingové aktivity. Pro firmu je to vždy výhodné, protože to buduje její profesionální image a vzbuzuje důvěru.