VÝROBCE REKLAMNÍCH POMŮCEK | RYCHLÁ DODACÍ LHŮTA | BEZPLATNÉ PORADENSTVÍ
Regulamin
I.
Podmínky nákupu: I. 1. Podmínkou nákupu je souhlas a přijetí těchto obchodních podmínek.
I. 2. Nákup mohou uskutečnit fyzické osoby (v souvislosti se svou podnikatelskou činností nebo jako spotřebitelé, tj. fyzické osoby, které nakupují pro soukromé účely, tj. nesouvisející přímo s jejich podnikatelskou nebo profesní činností - dále zaměnitelně jen fyzické osoby nebo spotřebitelé) a instituce, organizace, veřejnoprávní subjekty a právnické osoby.
I. 3. Prodej fyzickým osobám, podnikům se předpokládá na základě platby předem na základě proforma faktury.
I. 4. V případě fyzických osob a společností je objednávka předána k plnění po zaevidování platby a schválení návrhů.
I. 5. v případě veřejných orgánů, organizací, institucí a právnických osob je přípustné povolit platbu v rámci odložené splatnosti na základě individuální dohody mezi stranami. Společnost SpiroPrint je oprávněna odklad platby bez odůvodnění odmítnout.
I. 6 Po přijetí návrhu a provedení platby nemůže zákazník od transakce odstoupit.
I. 7. Právním základem pro vystavování a zasílání faktur v elektronické podobě je čl. 106 zákona o dani z přidané hodnoty ze dne 11. března 2004 (Sbírka zákonů č. 54, poz. 535) Faktura zaslaná elektronicky v souladu s tímto zákonem je rovnocenná zaslání faktury vystavené v papírové podobě a představuje účetní doklad.
I.8. Provozovatelem - dále jen prodávající - internetového obchodu www.spiroprint.pl je: SpiroPrint spółka jawna, se sídlem v Żarech na ulici Słowackiego 4J, s číslem NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270 a KRS: 404991.
II. Podmínky plnění:
II. 1. Objednávka je realizována do 3 až 14 pracovních dnů od okamžiku rezervace platby provedené na základě proforma faktury a schválení návrhů, v případě fyzických a právnických osob. Platby za službu se provádějí na bankovní účet společnosti SpiroPrint vedený u banky Santander S.A. Pobočka v Żarech se sídlem v Żarech.
II. V případě veřejných jednotek, organizací, institucí a právnických osob je zakázka realizována do 3 až 14 pracovních dnů od okamžiku schválení návrhů.
III. Stížnosti:
Reklamace zboží
III. (1) Reklamaci může uplatnit každý zákazník, jehož objednávka nebyla provedena v souladu s objednávkou nebo který obdržel vadné zboží.
III. (2) Reklamace se podávají e-mailem na adresu: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Reklamace budou vyřízeny do 7 pracovních dnů ode dne následujícího po dni jejich přijetí (pokud je den následující po dni přijetí reklamace dnem pracovního volna (sobota, neděle, svátek), počítá se lhůta pro vyřízení reklamace od prvního pracovního dne následujícího po dni, kdy byla reklamace podána).
III. Každá stížnost by měla obsahovat podrobný popis nesrovnalosti.
III. (5) Každá reklamace podaná zákazníkem a splňující výše uvedené podmínky bude posuzována samostatně.
III. (6) Fyzické osoby, které si objednaly zboží v souvislosti se svou podnikatelskou činností, veřejné subjekty, organizace, instituce a právnické osoby jsou povinny zkontrolovat shodu zboží s objednávkou z hlediska kvality a množství do 7 dnů od převzetí zboží. Za den převzetí zboží se považuje den, kdy je zboží doručeno kurýrem/jiným poštovním operátorem, kterého si strany zvolí, do sídla objednatele uvedeného v objednávce. Na reklamaci podanou po uplynutí sedmidenní lhůty počítané ode dne převzetí zboží nebude brán zřetel.
III. Aby mohla být reklamace vzata v úvahu, musí být pro účely ověření zachována celá zásilka reklamovaného zboží.
III. 8. Společnost SpiroPrint nese odpovědnost v rámci záruky za jakost. Společnost SpiroPrint neodpovídá v rámci záruky.
IV. Lhůta pro uplatnění reklamace fyzickými osobami, které nakupují zboží za účelem, který přímo nesouvisí s jejich podnikatelskou nebo profesní činností (spotřebitelé ve smyslu § 22 1 zákona ze dne 23. dubna 1964 občanského zákoníku).
IV. 1. Spotřebitelé jsou povinni zkontrolovat shodu zboží s objednávkou z hlediska jeho jakosti a množství do 7 dnů ode dne převzetí zboží. 2. Za den převzetí zboží se považuje den jeho doručení kurýrem/jiným smluvními stranami zvoleným poštovním operátorem do sídla objednatele uvedeného v objednávce. Na reklamace podané po uplynutí 7denní lhůty počítané ode dne převzetí zboží nebude brán zřetel.
IV. 2. Oznámení o reklamaci se přijímá v pracovní dny do 16:00 hod.
IV. (3) Stížnosti budou vyřízeny do 7 pracovních dnů ode dne následujícího po dni jejich přijetí. Pokud den následující po dni přijetí stížnosti připadne na svátek (sobota, neděle, státní svátek), budou stížnosti posouzeny první pracovní den následující po dni přijetí stížnosti.
V. Právo na odstoupení od smlouvy fyzickou osobou, která nakupuje věc/službu pro soukromé účely nesouvisející s její podnikatelskou činností (spotřebitel).
V. 1 K uzavření smlouvy dochází převzetím návrhu nebo zaplacením zálohové faktury, podle toho, co nastane dříve Pokud je prvním úkonem spotřebitele převzetí návrhu, má se za to, že smlouvu se společností SpiroPrint uzavřel okamžikem převzetí. Pokud je prvním úkonem spotřebitele zaplacení zálohové faktury, považuje se datum tohoto úkonu za datum uzavření smlouvy.
V. (2) Spotřebitel souhlasí s tím, že potvrzení o uzavření smlouvy mu bude zasláno zasláním informace na e-mailovou adresu, ze které spotřebitel dodal tiskové podklady.
V. 3. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku nebo mimo obchodní prostory, může od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, s následujícími výjimkami, pokud jde o vynaložení nákladů:pokud spotřebitel zvolil jiný způsob dodání než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený společností Spiroprint, není společnost Spiroprint povinna nahradit spotřebiteli žádné dodatečné náklady, které spotřebiteli vznikly,Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení zboží, pokud se společnost Spiroprint nedohodla, že je ponese, nebo pokud spotřebitele neinformovala o nutnosti nést tyto náklady.
V. 4 Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku se nevztahuje na smlouvy:
1) o poskytování služeb, pokud obchodník provedl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po provedení služby obchodníkem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;
2) pokud je předmětem plnění věc, která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo určená k uspokojení jeho individuálních potřeb. Specifikací spotřebitele se rozumí zhotovení věci podle návrhu spotřebitele, včetně podle jeho volby připravené grafiky, obsahu, barevnosti, dalších individuálně pro tohoto spotřebitele připravených vlastností výrobku).
V. 5 Spotřebitel může od smlouvy odstoupit podáním prohlášení s obsahem dle vzoru přiloženého ve formátu PDF k obchodním podmínkám.
Pro dodržení lhůty postačí zaslání prohlášení před uplynutím lhůty.VII.
Vrácení zboží VII. (1) Po podání odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen neprodleně zaslat zboží společnosti SpiroPrint, a to ve lhůtě nepřesahující 14 dnů počítaných ode dne odstoupení od smlouvy.
VII. 2. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel (§ 34 odst. 2 zákona o právech spotřebitelů).
VII. 3. SpiroPrint vrátí Spotřebiteli platby, které uhradil, a to do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy a dokladu o vrácení zboží společnosti SpiroPrint.
VII. 4. Společnost SpiroPrint vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který spotřebiteli nevzniká žádné náklady.
VIII.
Reklamace poškozené zásilky: VIII. 1. Podmínkou pro takovou reklamaci je viditelné poškození nebo částečná ztráta zboží.
VIII. 2. Reklamace musí být vyznačena na přepravním dokladu ihned po převzetí zboží a musí být sepsán protokol o poškození za přítomnosti dopravce. Reklamace musí být uplatněna písemně do 5 dnů od převzetí zásilky. V případě poškození zásilky je příjemce povinen ponechat zásilku k dispozici společnosti SpiroPrint až do ukončení reklamačního řízení.
VIII. (3) Reklamace podaná po uplynutí 5 dnů ode dne převzetí zásilky bez výhrad má za následek zánik nároku na reklamaci.
IX. Reklamace dodací lhůty:
IX. (1) Příjemce zásilky, který obdržel zásilku po sjednaném termínu, je povinen tuto skutečnost vyznačit v nákladním listu za přítomnosti zástupce kurýrní společnosti. Je povinen uvést datum a čas doručení a důvod zpoždění (uvedený zástupcem kurýrní společnosti). V případě doloženého odmítnutí zásilky příjemcem se zásilka vrací zpět do sídla společnosti SpiroPrint na náklady příjemce.
IX. Reklamace týkající se neplnění nebo neoprávněného plnění smlouvy o poskytování Služeb a Doplňkových služeb může kurýrní společnosti podávat pouze Tanie.Dlugopisy.pl. Stížnosti by měly být podány písemně do 7 dnů.
X. Tiskové materiály:
X. (1) Společnost SpiroPrint neodpovídá za obsah děl zaslaných zákazníkem. Pokud materiály obsahují nezákonný obsah, můžeme odmítnout takové materiály vytisknout.
X. 2. Podklady zaslané zákazníkem pro danou zakázku musí technicky odpovídat parametrům a specifikacím uvedeným na webových stránkách: taniedlugopisy.pl v záložce: REALIZOVAT OBJEDNÁVKU / INFORMACE O PROJEKTU.
X. 3. Zákazník potvrzuje, že se seznámil s technickými požadavky uvedenými v odst. X.2. a prohlašuje, že jím předložené materiály tyto požadavky splňují.
X. 4. Společnost SpiroPrint může dle svého uvážení přijmout ke zpracování materiály zaslané zákazníkem, které nesplňují technické požadavky uvedené v odst. X. 2. a přizpůsobit tyto materiály těmto požadavkům, nebo vyzvat zákazníka k zaslání materiálů, které splňují požadavky uvedené v bodě X. 2. X.2. Pokud společnost SpiroPrint sama přizpůsobí zaslané materiály technickým požadavkům uvedeným v oddíle X.2., může zákazník zaslat materiály v souladu s čl. X.2., může dojít ke změně obsahu materiálů a grafické podoby. Společnost SpiroPrint bude zákazníka o této změně informovat předtím, než bude pokračovat v úpravě materiálů. Zákazník je povinen zkontrolovat předložený návrh z hlediska jeho obsahu (včetně gramatiky a pravopisu) a grafické podoby. Společnost SpiroPrint zpracuje pouze akceptovanou objednávku.
X. V případě, že má zákazník jakýkoli problém s ověřením návrhu z hlediska jeho obsahu nebo grafické podoby, je povinen o této skutečnosti společnost SpiroPrint informovat. Přijetí návrhu má za následek jeho předání k realizaci. Po obdržení akceptace ze strany zákazníka společnost SpiroPrint neodpovídá za případné nesrovnalosti v návrhu z hlediska obsahu (včetně gramatických a pravopisných chyb) i grafické podoby.
X. 6. Termín dokončení zakázky se prodlužuje o dobu, po kterou společnost SpiroPrint přizpůsobuje materiál zákazníka technickým požadavkům uvedeným v bodě. X. 2.
X. 7. Společnost SpiroPrint nearchivuje obrazové soubory. Soubory na serveru FTP a nahrané do objednávek se po 30 dnech mažou.
XI. Společnost SpiroPrint nenese odpovědnost za:
(a) obsahově nesprávně připravené tiskové práce;
b) Tisk děl převzatých zákazníkem a obsahujících technické, kvantitativní, barevně - zbožové a tiskové chyby;
c) Zpoždění v dodávkách materiálů externími kurýry;
d) Zpoždění tisku, které vzniklo v důsledku vnějších faktorů nezávislých na společnosti TanieDłgopisy.pl, přerušení dodávky elektrické energie, zpoždění dodávky materiálů určených k tisku apod; e) Zpoždění termínu dokončení díla, které má provést zákazník; f) Zpoždění dodávky materiálů určených k tisku;
e) Zpoždění termínu dokončení vyplývající z termínu dodání správných údajů zákazníkem;
f) Za včasný převod finančních prostředků mezi bankou zákazníka a naší bankou;
g) Za množství dodané zákazníkovi a objednané zákazníkem, pokud je v rozmezí +-3 % od množství objednaného při nákupu.
h) Společnost SpiroPrint neodpovídá za včasnost kurýrních zásilek. Reklamace týkající se kvality kurýrních zásilek budou posuzovány pouze po předložení dokladů o poškození (viz bod III).
XII. Společnost SpiroPrint si vyhrazuje právo na změnu pravidel, informace o změně bude umístěna na hlavní stránce.
XIII. Veškeré spory vyplývající ze smlouvy uzavřené mezi stranami, včetně sporů v souvislosti s nesprávným plněním, neplněním smlouvy, jakož i ohledně náhrady škody, budou uznány soudem příslušným podle sídla společnosti SpiroPrint, v případě sporu se spotřebitelem se uplatní místní příslušnost soudu.
INFORMAČNÍ DOLOŽKA
V souladu s článkem 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016. o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (Úř. věst. EU. L. 2016, č. 119) - dále jen "RODO" - Vám sděluji, že:
- Správcem Vašich osobních údajů je společnost SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary.
- Vaše osobní údaje budou zpracovávány za účelem vyřízení vaší objednávky - na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů ze dne 27. dubna 2016, a to na základě vašeho dobrovolného souhlasu;
- Udělený souhlas můžete kdykoli odvolat, přičemž odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování provedeného na základě souhlasu před jeho odvoláním;
- Poskytnutí všech osobních údajů je však dobrovolné:
- poskytnutí údajů, jako je jméno, e-mailová adresa a telefonní číslo, je nezbytné pro vypracování a předání obchodní nabídky, zaslání elektronické faktury, plnění smluvních podmínek.
- Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné; odmítnutí poskytnutí údajů však může mít za následek odmítnutí vyřízení objednávky.
- V souvislosti se zpracováním údajů za účelem uvedeným v odst. 3 mohou být vaše osobní údaje zpřístupněny dalším příjemcům nebo kategoriím příjemců osobních údajů:
- subjektům oprávněným přijímat vaše osobní údaje na základě příslušných právních předpisů;
- subjektům, které zpracovávají vaše osobní údaje jménem správce údajů na základě smlouvy uzavřené se správcem údajů o pověření zpracováním osobních údajů (tzv. zpracovatelé), např. pojišťovny a banky.
- Vaše osobní údaje budou uchovávány podobu:
- jeden rok ode dne udělení Vašeho souhlasu se zpracováním Vašich osobních údajů, které byly shromážděny pro obchodní účely, přičemž nedošlo k bezprostřednímu uzavření smlouvy, tj. zpracovány za účelem případného předložení nabídky.
- Společnost SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna stejně jako správce může uchovávat osobní údaje po dobu, po kterou to umožňuje oprávněný zájem, který není důležitější než právo osoby na soukromí. I když společnost SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna nemá potřebu uchovávat osobní údaje, jejich uchovávání může být vyžadováno zákonem (např. obchodním nebo daňovým). V takových případech mohou být údaje použity pouze ke splnění zákonných požadavků a nesmí být jinak zpřístupněny.
- Vaše osobní údaje nebudou předávány mimo Evropský hospodářský prostor/mezinárodní organizaci.
- Vaše osobní údaje nebudou použity k automatizovanému rozhodování, včetně profilování.
- Máte právo na přístup k obsahu svých údajů a právo na opravu, výmaz, omezení zpracování, právo na přenositelnost údajů, právo vznést námitku, právo kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním, aniž by byla dotčena zákonnost zpracování prováděného na základě souhlasu uděleného před jeho odvoláním. Prohlášení o odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů vyžaduje jeho písemné nebo elektronické podání na adresu rodo@spiroprint.pl.
- Máte právo podat stížnost u GIODO/předsedy Úřadu pro ochranu osobních údajů, pokud se domníváte, že zpracování vašich osobních údajů je protiprávní.