VÝROBCE REKLAMNÍCH POMŮCEK | RYCHLÁ DODACÍ LHŮTA | BEZPLATNÉ PORADENSTVÍ
Stížnosti
III. Stížnosti:
Reklamace zboží
III. (1) Reklamaci může uplatnit každý zákazník, jehož objednávka nebyla provedena v souladu s objednávkou nebo který obdržel vadné zboží.
III. (2) Reklamace se podávají e-mailem na adresu: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Reklamace budou vyřízeny do 7 pracovních dnů ode dne následujícího po dni jejich přijetí (pokud je den následující po dni přijetí reklamace dnem pracovního volna (sobota, neděle, svátek), počítá se lhůta pro vyřízení reklamace od prvního pracovního dne následujícího po dni, kdy byla reklamace podána).
III. Každá stížnost by měla obsahovat podrobný popis nesrovnalosti.
III. (5) Každá reklamace podaná zákazníkem a splňující výše uvedené podmínky bude posuzována samostatně.
III. (6) Fyzické osoby, které si objednaly zboží v souvislosti se svou podnikatelskou činností, veřejné subjekty, organizace, instituce a právnické osoby jsou povinny zkontrolovat shodu zboží s objednávkou z hlediska kvality a množství do 7 dnů od převzetí zboží. Za den převzetí zboží se považuje den, kdy je zboží doručeno kurýrem/jiným poštovním operátorem, kterého si strany zvolí, do sídla objednatele uvedeného v objednávce. Na reklamaci podanou po uplynutí sedmidenní lhůty počítané ode dne převzetí zboží nebude brán zřetel.
III. Aby mohla být reklamace vzata v úvahu, musí být pro účely ověření zachována celá zásilka reklamovaného zboží.
III. 8. Společnost SpiroPrint nese odpovědnost v rámci záruky za jakost. Společnost SpiroPrint neodpovídá v rámci záruky.
IV. Lhůta pro uplatnění reklamace fyzickými osobami, které nakupují zboží za účelem, který přímo nesouvisí s jejich podnikatelskou nebo profesní činností (spotřebitelé ve smyslu § 22 1 zákona ze dne 23. dubna 1964 občanského zákoníku).
IV. 1. Spotřebitelé jsou povinni zkontrolovat shodu zboží s objednávkou z hlediska jeho jakosti a množství do 7 dnů ode dne převzetí zboží. 2. Za den převzetí zboží se považuje den jeho doručení kurýrem/jiným smluvními stranami zvoleným poštovním operátorem do sídla objednatele uvedeného v objednávce. Na reklamace podané po uplynutí 7denní lhůty počítané ode dne převzetí zboží nebude brán zřetel.
IV. 2. Oznámení o reklamaci se přijímá v pracovní dny do 16:00 hod.
IV. (3) Stížnosti budou vyřízeny do 7 pracovních dnů ode dne následujícího po dni jejich přijetí. Pokud den následující po dni přijetí stížnosti připadne na svátek (sobota, neděle, státní svátek), budou stížnosti posouzeny první pracovní den následující po dni přijetí stížnosti.
VIII.
Reklamace poškozené zásilky: VIII. 1. Podmínkou pro podání takové reklamace je viditelné poškození nebo částečná ztráta zboží.
VIII. 2. Reklamace musí být zaznamenána v přepravním dokladu ihned po převzetí zboží a za přítomnosti dopravce musí být sepsán protokol o škodě. Reklamace musí být uplatněna písemně do 5 dnů od převzetí zásilky. V případě poškození zásilky je příjemce povinen ponechat zásilku k dispozici společnosti SpiroPrint až do ukončení reklamačního řízení.
VIII. (3) Reklamace podaná po uplynutí 5 dnů ode dne převzetí zásilky bez výhrad má za následek zánik nároku.
IX. Reklamace dodací lhůty:
IX. (1) Příjemce zásilky, který obdržel zásilku po sjednaném termínu, je povinen tuto skutečnost vyznačit v nákladním listu za přítomnosti zástupce kurýrní společnosti. Je povinen uvést datum a čas doručení a důvod zpoždění (uvedený zástupcem kurýrní společnosti). V případě doloženého odmítnutí zásilky příjemcem se zásilka vrací zpět do sídla společnosti SpiroPrint na náklady příjemce.
IX. Reklamace týkající se neplnění nebo neoprávněného plnění smlouvy o poskytování Služeb a Doplňkových služeb mohou být podávány kurýrním společnostem pouze prostřednictvím Tanie.Dlugopisy.pl. Stížnosti by měly být podány písemně do 7 dnů.
Pro posouzení stížnosti je nutné vyplnit a odeslat reklamační formulář. Níže jsou uvedeny formuláře ke stažení.